هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

بي خوابي شبانه هستي خانوم

1392/10/23 9:05
نویسنده : مامان هستي
720 بازدید
اشتراک گذاری

هستي خانوم 3 روزه سرما خورده خيلي شديد ديشب تا صبح نخوابيده همش سرفه كرد

هرچي شربت و داروهاي گياهي بهش دادم اثري نمي كنه خيلي ضعيف شده و همش

بيقراري مي كنه صبح با بدبختي اومدم سر كار چشمم مي سوخت از بي خوابي ولي

مجبور بودم با خودم مي گفتم مي رم استعفا مي دم خيلي خسته شدم بي خوابي شبانه

خسته ام كرده دوستاي وبلاگي هركس تجربه اي داره بگه هستي مشكلي كه داره اينه با

اينكه 14 ماهه هستش هنوز شبها نمي خوابه وقتي حالش خوبه هم نمي خوابه هرچي

دكتر بردم مي گه طبيعييه ولي نميشه خودم از بي خوابي مريض شدم نمي دونم چيكار كنم

مثلا شبها نيم ساعت مي خوابه با گريه بيدار ميشه دوباره مي خوابونمش باز 1 ساعت

بعد همين مسئله تكرار ميشه بعضي ها مي گن شايد گرسنه  ميشه ولي غذاي كامل بهش

ميدم غذاي سبك ميدم شايد دلش درد مي كنه  به هركي مي گم هستي 1 سالش هست هنوز

شب بيداره باورش نميشه شب بيداري سخته دوستاي وبلاگي عزيزم كمك كنيد چاره اي

بينديشيد

خمیازهناراحتآخگریه

 

دوستاي عزيزم تجربياتتون بگيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ساناز (فرشته زميني ما )
23 دی 92 13:20
سلام دوست خوبم . وبلاگ قشنگي داري . تجربه من براي سرفه بخور سرده عزيزم بهترين چاره است بزاري بغل تختش بزنه توي صورتش شبها كه ميخوابه چاره ديگه اي نيست جز صبر تا دوره اش يگذره .زود خوب ميشه انشالا . متين منم يك ماه مريض بود لينكتونم كردم مامان هستي جان مرسي عزيزم لطف داري شما هم با افتخار لينك شدين
مامان سینا
23 دی 92 16:49
نگران نباش عزیزم به زودی خوووووووووووب میشه یکم مه بزرگتر بشه خوب میشهمرسي عزيزم از دلداريت
سیمهدی
24 دی 92 11:12
پس فک کردی بهشت رو الکی به مامانها دادننگران نباش به نظر من خوابش از تنظیم در اومده شب یه بازی خسته کننده باهاش انجام بده تا خسته بشه و شب بخوابه . شب ها اگه نمیخوابه بخاطر اینکه روز ها زیاد استراحت میکنه کاری کن که استراحتش جایگزین بشه همینرمز هم براتون خصوصی کامنت کردمم
مامان هستي
پاسخ
مرسي از اينكه بهم سر زدي و دلداري دادين باز هم بيا خوشحال ميشم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 14:09
سلام عزيزم ممنون كه پيش ما اومدي....... ببين گلم مسئله ي بي خوابي طبيعيه.... اوايي من ١٧ ماهه شب ها بيداره و من با بي خوابي دارم ميرم سركار و توي دو ماه بيش از هفت كيلو كم كردم و دارم از پا در ميام اما چاره اي ندارم روزها اوايي پيش پرستارشه ومنبوذ خوابش جبران ميشه اما مال من داره صدمه به جسم و روحم ميخوره ......... عزيزم روزها كامل ميخوابه؟؟؟؟ اگر هستي روزها رو ميخوابه أصلاً جاي نگراني نيست مثل اوايي شب و روزش عكس شده... روزها كه شما سر كاري پيش كي ميمونه؟؟؟؟
مامان هستي
پاسخ
سلام عزيزم مثل اينكه خيلي همدرد هستيم منم همينطوره هستي پيش مامانم مي مونه اون مي خوابه ولي من دارم داغون ميشم حالا انشاله كه زودتر درست بشن
مامان آویسا
24 دی 92 14:26
حدیث درد گفتی و .... منم این مشکل کم خوابی دخترم رو داشتم و دارم.آویسا الان 3سالشه ولی هنوز کم خواب و سرحال.البته بعد 2سال بهتر شد. منم می بردم دکتر می گفت بعضی بچه ها اینطوریند.خوب چه کنیم سهم ما این بوده.برای سرفه ش هم بخور سرد همیشه تو خونه روشن باشه.شربت کتوتیفن خیلی برای سرفه خوبه.البته بادکترش مشورت کن
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم از راهنمايت لطف كردي
مامان لیانا
24 دی 92 14:48
عزیزم انشالا زودتر خوب بشی فرشته کوچولو عزیزم لیانای من هم در استانه یکسالگیه هنوز با خوابش مسکل داشتم روزای اول نوزادی که شاید 30 ساعت یکسرخه بیدار بودیم من و مامانم و شوهرم مریض شدیم تا یک ماهه پیش هم نصف شب با ماشین میرفتیم دور میزدیم تا بخوابه الان تو وبلاگش ببینی کلی ذوق زده میشم تو تابش میخوابههنوز هم گاهی شبها یک ساعت یک ساعت بیدار میشه شیر میخواد..در مورد ما هم همه تعجب میکنن لیانا اینجوریه ولی من میدونم طبیعیه چون خودم زمان بارداریم خواب منظمی نداشتم..همین که سالم هستن رشد طبیعی دارن و کلا بچه های شادی هستن خدارو شکر لیانا خوابش از یک ماهه پیش خیلی بهتر شده ولی شبها بیدار میشه
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم از دلداريت
Whc2Oo-Ss5bofYdJbXisXxbucZk0Ygdg_ZJ9PEuKrznlN5k86dNHhQcrZQDtwt7h
24 دی 92 14:52
سلام عزیزم ممنون که بهمون سرزدید والادخترمن بااینکه 2سال ونیمشه شبهاتاصبح 2یا3باری بیدارمیشه وفکرکنم طبیعی باشه ...نگران نباش مامانی مهربون لینک شدیدبانو
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم كه اومدي عزيزم ادرست نشون نميده نفهميدم كدوم دوست مهربون هستي
پانی تم
29 دی 92 22:12
( پانی تــــــــــم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل ...ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد. www.panitem.ir میتونید قیمتهای مارو با سایتهای مشابه مقایسه کنید
(زهره)مامان فاطمه
30 دی 92 10:32
سلام مامانی هستی نظرات تصاویر خاطره انگیزت باز نشد برام ولی خیلی خوشگل وبادن یاد اون دوران بخیر بردیمون به اون دوران راستی یه کوچولو بیا خصوصی
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم اون مورد حل شد
مینا مامان آرمانی
1 بهمن 92 0:50
سلام مامانی با اجازتون لینک شدین. ایشالله که زودتر خوب بشه و ایشالله که خوب شده تا الان.اینروزا به هر وبلاگی سر بزنی میبینی همه فرشته ها مریضن و سر ماخورده. عزیزم راجع بی خوابیش اینو بگم که شاید اگه دو سه روز تلاش کنی صبح تا شب به هر سختی که شده بیدار نگهش داری تا ساعت9شب چطور؟جواب نمیده؟اینو از کسی شنیدم که شده و شدنی هست.البته هر بچه ای یه قلقی داره
مامان هستي
پاسخ
منم با افتخار لينكتون كردم خوش اومدين امتحان مي كنم عزيزم
مامان پانیسا
5 خرداد 93 14:58
سلام به مامان خسته هستی جون پانیسای من 14ماهه شده و شب تا صبح هر نیم ساعت یا یک ساعت بیداره منم دارم از ناراحتی میمیرم اما چاره چیه اخیرا دکتر بهش هیدروکسی زین داده ولی حالا هر یک ساعت و نیم بیدار میشه کلا چیز عجیبین ابن بچه ها منم به اندازه یکسال کمبود خواب دارم بازم بهمون سر بزن
مامان هستي
پاسخ
عزيزم خوش اومدي به اميد بزرگ شدن و خانوم شدنشون انشاله