هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

بفرمايييد يك استكان چاي داغ

1392/10/21 14:35
نویسنده : مامان هستي
2,192 بازدید
اشتراک گذاری

هوا سرد است

يك استكان چاي داغ ميهمان ما باشيد

كنار پنجره بخار گرفته چاي رفاقت من هميشه تازه دم است

 

هستي خانومم امروز هوا خيلي سرد شده بارون مياد  دختر نازم تو يه كم سرما خوردي گلم بايد امروز ببرمت دكتر نازنينم مهربونم مي دوني با لباس گرم اينقدر خوشگل ميشي تپلي ميشي بخاري كه روشن مي كنيم بهت گفتم اوفه نگاش مي كني خودت ميگي اوف لباتو غنچه مي كني نازنينم دوستت دارم

مي ري نزديكش مي خواي دست بزني كه من جيغ مي زنم هستي بعد سرجات ثابت ميشي شيطونكم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سینا
22 دی 92 12:45
ای وروجک خاله دوست دارم عزیز دلم
مامان هستي
پاسخ
مرسي خاله جون
محبوبه مامان پرهام
24 دی 92 13:22
آخیی چقدر بافت بهش میاد دیدی اومدم تو هم زود به زود به ما سربزن