هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

سال نو مبارك

1393/3/4 10:06
نویسنده : مامان هستي
907 بازدید
اشتراک گذاری

نازنينم دومين سالي هست كه پيش مايي اومدنت باعث شده زندگي ما هميشه بهار باشه نازنينم دوستت دارم و بهترين آرزوها رو برات دارم 

 

 

دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند

 

شکلک های محدثه

امسال سال اسبه

 

و هفت سين زندگي ما هستي خانوم

آينه سفره هفت سين زندگي من
اين سبزه زندگيمونه 
اين ماهي زندگيمون كه باعث سرزندگي
وسيب كوچولوي ما
زندگيت گلباران هستي من
ستاره بختت هميشه درخشنده باد
تخم مرغ هفت سين من

چهار دعای برتر لحظه تحویل سال
اول دعا برای ظهور آن بی مثال
دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال
سوم رسیدن ما به قله های کمال
چهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلال

تنها خداست که میداند
“بهترین”
در زندگیت چگونه معنا میشود!
من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم.
**نوروزت مبارک*

عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آلما
6 فروردین 93 12:44
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامان هستي
پاسخ
سال نو شما هم مبارك
میلاد
8 فروردین 93 15:03
سلام سال نو مبارم عیدتون مبارک سال پر برکت خیر داشته باشی
مامان هستي
پاسخ
مرسي سال نو شما مبارك
مامان سینا
9 فروردین 93 19:12
سلام عزیزم عیدتون مبارک باشه هم بر شما هم بر خانواده عزیز ببخشید اگر دیر به دیر سر میزنم[ناراحت
مامان هستي
پاسخ
خواهش مي كنم دوست مهربونم سال نو شما هم مبارك
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 4:19
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان هستي
پاسخ
در اين سال جديد بهترين ها رو برات آرزو مي كنم
آوايي ( لي لي )
19 فروردین 93 13:08
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
زهره(مامان فاطمه)
20 فروردین 93 15:33
سلام من برااین پست نظر داده بودم کجا رفت. عیدتون مبارک ایشااله سالی پراز شادی پیش روتون باشه
مامان هستي
پاسخ
عيد شما هم مبار ك عزيزم همه پست ها رو تاييد كردم
مامان لیانا
28 فروردین 93 6:06
عزبزم هستی کوچولوی ناز سال نو با تاخیر مبارک انشالا سالی همراه با خوشی و سلامتی برای شما و مامان و بابای گرامی باشه..به به مامانی چه هفت سین خوشگلی داشتید انشالا هفت سین زندگیتون سالیان سال سلامت و شاد باشه
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 5:25
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
مامان هستي
پاسخ
مرسي كه دوباره اومدي
مامان لیانا
1 اردیبهشت 93 3:01
مامانی روزتون مبارک این گلها تقدیم شما
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم بر شما هم مبارك
مامان سینا
1 اردیبهشت 93 15:17
خواندمت گل تا بدانی از همه گلها سری یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری خوب میدانی چرا؟ چون هم زنی هم مادری روزت مبارک
مامان هستي
پاسخ
مرسي مهربانم روز شما هم مبارك
زهره(مامان فاطمه)
6 اردیبهشت 93 12:54
روز شما هم مبارک پست جدید نمیزاری خانمی
مامان هستي
پاسخ
عزيزم درگير يك موضوعي هستم وليميام به همين زودي مرسي كه به يادمي
لـــي لـــي
6 اردیبهشت 93 14:16
سلام خواهر جوني خوبي ؟؟ كجايي دلمون برات تنگ شده بود
مامی ارمیا
13 اردیبهشت 93 11:52
7سین پر برکت زندگی مامان و بابا دو ماه از سال جدید داره میگذره کجایین پس؟؟؟؟ دلتنگتونیم خانم گل
مامان ملینا
14 اردیبهشت 93 11:39
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,, با دو پست جدید آپم
میلاد
24 اردیبهشت 93 11:36
UP nakardi ?
مامان هستي
پاسخ
آپ كردم بيا پيشمون
مامان مهربان
25 اردیبهشت 93 1:12
وای چه دخمل ناز و ماهی عسیییییییییییسم بوس به وب ما هم بیا لپن مرسی
مامان هستي
پاسخ
مرسي گلم اومدم پيشت
مینا مامان ارمانی
6 شهریور 93 18:16
خیلی شیرینیییییییییییی