هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

تعیین جنسیت کوچولوی من

1391/8/9 14:16
نویسنده : مامان هستي
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

٢٠ هفتگیت وقتی رفتم سونو گرافی همون بار اول معلوم شد دخملی خیلی خوشحال شدم همیشه آرزو داشتم یک دختر داشته باشم موهاشو ببندم دامن کوتاه پاش کنم خدا آرزوم براورده کرده وقتی اومدم توی ماشین به بابا یی گفتم پسر بوده ببینم عکس العملش چیه صورتش رفت تو هم گفت انشالله سالم باشه گفتم دلت چی می خواست گفت من دوست داشتم هستی باشه آخه بابایی اسمت تو رو انتخاب کرده بعد بهش گفت دختر بوده اینقدر خوشحال شد نمی دونست چیکار کنه همون موقع رفت یک دسته گل برات خرید که نگهش داشتم بیایی بهت بدم اولین هدیه بابا ظرف غذا بود که اونروز خرید

 

 

 easter7

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هلیا
8 آبان 91 10:57
آخیییییییییی ایشاله به سلامتی بدنیا بیاد و زیر سایه مامان و باباش بزرگ بشه . من هم یک گل دختر دارم که واقعا زندگی من و باباشه.


مرسي عزيزم انشالله دختر گلت هميشه سالم و خندون باشه
مامانیه سپهر
9 آبان 91 13:42
ایشالا که مبارکتون باشه و با صحت و سلامت زیر سایه پدر و مادرش به دنیا بیاد و بزرگ بشه. به سلامتی. پیشاپیش قدمش مبارک باشه. مامانیه هستی، منم خیلی دختر دلم میخواست، خیلی. حتی وقتی اولین بار شنیدم پسره، کلی گریه کردم. ولی الان خوشحالم، از ته دلم خوشحالم که اول سالمه، بعد پسره، شیرین زبون و شیطون.عاشقشم. و کلی پشیمون و خجالت زده از اینکه اون روز گریه کردم. راستی ممنون که به وب پسرم اومدید.
مامان سبحان جون
12 آبان 91 21:25
ایشالا به سلامتی یه سری هم به ما بزنید ممنون
عمه هستی
20 آبان 91 21:53
الهی عمه فداش بشه.مگه میشه کسی از اومدن هستی ناراحت بشه آخه!!!!ایشالا که بسلامتی و خوشی به دنیا بیاد.
عمه هستی
20 آبان 91 21:55
الهی عمه فداش بشه.مگه میشه کسی از اومدنش ناراحت بشه.ایشالا که به سلامتی و خوشی به دنیا میاد.