هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

در کنارم زندگی آغاز کن

1391/8/9 11:28
نویسنده : مامان هستي
222 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شب های دور 

                                                      کودک من پا به دنیا می نهد 

آن زمان بر من خدای مهربان 

                                                        نام شور انگیز مادر می نهد 

بینمش روزی که طفلم همچو گل 

                                                     در میان بسترش خوابیده است 

بوی او چون عطر پیک یاس ها 

                                                    در مشام جان من پیچیده است 

پیکرش را می فشارم در برم 

                                                     گویمش چشمان خود را باز کن 
                
 همچو عشق پاک من جاوید باش 

                                                            در کنارم زندگی آغاز کن

 

 

 

 
قلب تپنده من هستي

 

 

 

 

  

  

 

     

                                  

   

 

 

 

 

 

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملینا
9 آبان 91 10:29
سلام مرسی که بهمون سر زدین.ان شالله به سلامتی نی نیت رو به دنیا بیاری مواظب خودت باش عزیزم.
مامان هستی
9 آبان 91 12:49
سلام مامانی ان شا الله به خوبی وسلامتی نی نی دار شی! اینقدر حس خوبیست مادر بودن خانمی دعا کن حوصله داشته باشی اخه من جدیداحوصله بچه رو ندارم نمیدونم چرا؟ شما دعا کن صبرم زیادشه!! اول سالم باش و مطمئن باش تمام نی نی قشنگند شک نکن حتما عکس نی نیتو بذار از طرف منم بوووسش کن (چقدردلم هوای نی نی داداشمو کرد) [Web] - [E-Mail]