هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

14 ماهگيت مبارك با تاخير

1392/11/19 15:39
نویسنده : مامان هستي
589 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم 14 ماهگيت مبارك البته با چند روز تاخير عزيزم با اومدن دنياي ما عوض شد

اومدنت  شادي آفرينه دوستت دارم دردونه ام

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم... او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم... او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم... او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم... او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند... او بازی می کند... کودکانه... می پرد، حرف می زند...به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید! و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم!

 

مبارك باشه  نازنينم

همه جار بزنيد

 

 

ماهگيت


 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مینا مامان آرمانی
19 بهمن 92 16:59
گردو قلمبه خاله...شیرینی خوردنی و خوشمزه مباررررکت باشه عزیزم.. مامانی من عاشق این دخملم ...ببوسش
مامان هستي
پاسخ
مرسي گلم لطف داري
میلاد
20 بهمن 92 10:10
تولدت مبارک هستی خانوم
مامان هستي
پاسخ
مرسي آقا ميلاد عزيز
میلاد
20 بهمن 92 10:10
نظر شما در باره استفاده دانش آموزان از تلفن همراه در محیط مدرسه چیست؟ http://form.medu.ir/portal/Home/Default.aspx?CategoryID=8669efb1-eb77-46bb-a23b-e078091cb05a
زهره مامان فاطمه
20 بهمن 92 13:17
14ماهگیت مبارک هستی نازنین
مامان هستي
پاسخ
مرسي خاله جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم... (لي لي)
20 بهمن 92 22:18
عزيزم 14 ماهگيت مباركخواهر جون خصوصي داري