هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

شعری برای تو

1391/9/3 16:31
نویسنده : مامان هستي
241 بازدید
اشتراک گذاری

در میان من و تو فاصله هاست

                                               گاه می اندیشم

   می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری

                                                              تو توانایی بخشش داری

  دستهای تو توانایی آن را دارد

                                                                     که مرا زندگانی بخشد

 چشمهای تو به من می بخشد شور عشق و مستی

                                                      و تو چون مصرع شعری زیبا

 سطر برجسته ای از زندگی من هستی

                                                  دفتر عمر مرا با وجود تو

 شکوهی دیگر

                                                                   رونقی دیگر هست

 می توانی تو به من زندگانی بخشی

                                                    تو همه هستی من

 

                                           هستی من

 تو همه زندگی من هستی

                                               تو چه داری ؟! .... همه چیز

 تو چه کم داری ؟! ...هیچ !

                                                                      بی تو در می یابم

 از کاهش جان من ، این شعر من 

                                    آرزو می کنم که تو خواننده ی شعرم باشی

 

                                              راستی .... شعر مرا می خوانی ؟!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)