هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

7 روز تا پایان انتظار

1391/9/3 16:16
نویسنده : مامان هستي
254 بازدید
اشتراک گذاری

هستی من دیروز دکتر گفت که 10 آذر می خوای پا به این دنیا بذاری دیگه چیزی نمونده انتظارم به پایان برسه و تونازنینم رو ببینم همه هیجان زده ایم   برات دعامی کنم که خوب و سلامت باشی

دو هفته میشه که دارم انسولین می زنم شیطونم تمام هورمونهای بدنم رو بهم ریختی همش دعا می کنم

که تو سالم باشی و ر و ی گلت رو ببینم  هستی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده
3 آذر 91 16:26
سلام. خوشحال می شم به وبلاگ "کودک من" سر بزنید . از موضوعات جشنها گرفته تا زنگ نقاشی و غذای کودک. امیدوارم براتون مفید باشه. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان هستی 4 ساله
15 دی 91 2:45
سلام مامانی دخملتون با قدمش این دنیا رو پربرکت کردند؟! خیلی دوست دارم ببینمش میشه عکسشو بذاری از طرف منم ببوسش