هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

لذتي برتر از مادر شدن هست ؟

1392/10/18 12:32
نویسنده : مامان هستي
722 بازدید
اشتراک گذاری

لذتی برتر از این نیست که جوانه ای در درونت بپرورانی و از آنگاه که قدمهای لرزانش را به این دنیا میگذارد

فرشته ی نجاتش شوی و نیازهای کودکانه اش را با دل و جان برآوری و روزی نه چندان دور از آن زمان که

شیره ی جانت را شبانه خسته و ناتوان در دهانش مینهی یا دست و پاهی ظریف و ناتوانش را نوازش

 میکنی تا روی دو پاهای کوچکش بایستد و چند قدم تا آغوشت را،با خنده و هیجان گام بردارد و خودش

را روی وجودت رها کند گرمای تنش را حس میکنی و تو هم در شادی این گام بزرگش در آینده شریک

میشوی........

وصف ناپذیر است که زمانی به چشمهایم مینگری و با نگاه و لبخندت همراهی مرا میطلبی

 

یا وقتی مشغول کارهای روزانه در آغوشت گرفتهام و با تکه ای نان سرگرمت کرده ام ناگهان دل کوچکت

برایم میتپد و میخواهی خستگی ام را بزدایی و تا همیشه خاطره ای شیرین تر از تمام لقمه های عالم

برایم به یاد بگذاری....تکه نان را که با دستان کوچکت به من تعارف میکنی و نمیدانم از فکر این که به من

اندیشیده ای اشک بریزم یا بخندم.......

 

لذتی برتر هست؟

 

 

 

 

هستي  من دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سینا
19 دی 92 0:40
هیچ لذتی برتر از این نیست
مامان لیانا
20 دی 92 0:59
ماشالا خدا حفظ کنه این هستی خوم خوشگلو
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان سپهر كوچولو
20 دی 92 15:21
سلام ماماني با پست تولد آپم خوشحال ميشم يه يادگاري واسه پسرم بذاري
(زهره)مامان فاطمه
24 دی 92 11:28
سلام عزیزم ماشااله به هستی نازنینم منم باافتخار تمام لینکتون میکنم منم مثل شما شاغلم تا دخملی کوچیک بود انقدر تصمیم گرفتم که استعفا بدم ولی هی دوباره پشیمون میشدم راستی حالا هستی الان بهتره سرماخوردگی دورش 3تا 7روزه یه کوچولو تحمل کن آب لیموشیرین گرم بهش بده ایشااله که بلا دور باشه عزیزم.راستی میری سرکار پیش خانوادس مثل من یا میزاری مهد؟
مامان هستي
پاسخ
خوش اومدي عزيزم پيش مامانم خيالم از اون نظر راحته امروز بهتره ولي شبا سرفه هاش زياده بايد صبوري كنيم