هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

ايام سوگواري امام حسين بر همگان تسليت باد

1392/8/14 13:32
نویسنده : مامان هستي
247 بازدید
اشتراک گذاری

السلام عليك يا ابا عبدالله

دختر نازنينم پارسال اين موقع ها منتظر اومدنت بودم تو سيزده محرم به دنيا اومدي يادمه روزهاي اخر بارداري ام بود نمي تونستم برم هيات چون شلوغ بود و جاي نشستن نبود و لي روز عاشورا با مامان جون رفتيم مسجد محله تا ظهر مونديم ناهار خورديم اومديم تمام دعاي اونروزم سلامتي تو بود خدا رو شكر مي كنم امروز كنارمي تو آغوشمي  خدار رو به شاهزاده علي اصغر قسم دادم كه تو سالم و سلامت دنيا بياي اومدي و با اومدنت دنيا ي منو عوض كردي با تو مي خندم بدترين غم زندگيم ناراحتي تو و همه دعايم خوشبختي تو نمي دوني چه حس خوبيه به همه مي گم اگه مي دونستم مادر شدن اينقدر قشنگه زودتر بچه دار مي شدم  هيچوقت از اينكه شبها نمي تونم درست بخوابم ناراحت نيستم از روزي كه باردار شدم به خاطر حاملگي سختم و تا هنوز مسافرت نرفتم كه نكنه تو اب و هواي  شهر ديگه بهت نسازه  ظهر كه از سر كار ميام نمي ذاري غذا بخورم ولي همه  اينا برام شيرينه دردونه من


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)