هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

ادامه جشن تولد پروانه اي

1392/9/27 15:35
نویسنده : مامان هستي
556 بازدید
اشتراک گذاری

هستي جان

  لبخند زدي و آسمان آبي شد

                                  شبهاي قشنگ مهر مهتابي شد

 

 پروانه پس از تولد زيبايت                                          تا آخر عمر غرق بي تابي شد

 

 

حالا شمعها رو فوت كن

دوستات آيدا - اميرضا و ويدا بچه هاي خاله مريم  عكسهاي ديگه چون خانوادگي بود نتونستم بذارم ولي فاطمه سلما و نازنين زهرا و علي و سپهر هم بودن  عزيزم اينجا با تعجب به شمع نگاه مي كني قربونت برم

 

 

هستي و سپهر

 

 

بيمار خنده هاي توام  بيشتر بخند

خورشيد آرزوي مني گرمتر بتاب

پروانه كوچولوي من دوستت دارم

اينجا مي خواي پروانه روي چوب دستي بكني نازگلم

قربونت برم كه به بادكنك ها اشاره مي كني

 

 

حالا خوردني ها

ژله پروانه اي

ببين مامان چه ابتكاري به خرج داده

البته فلافل و سوپ  بو د كه متاسفانه عكس نگرفتم

حالا  عكسهاي جيگر مامان

قربون ذوق كردنت برم

حالا دس دس دس

قربون نگاه شيطونت برم

حالا نوبت كادو هاست

قربون شاديهات بره مامان 

در حال بررسي كادوها

دست همگي درد نكنه

راستي تزئين ني يادم رفت

حالا گيفت مهمونا ي عزيز

محتويات داخل گيفت

خسته نباشي دخترم اينجا اخر مجلس در حال كندن پروانه هايي كه مامان اينقدر زحمت كشيده

با ز هم تولدت مبارك دردونه ام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

fateme
28 آذر 92 20:49
الهی خاله فاطی فدات بشه. چه خانومی شدی انشاالله صد سال زنده باشی.
مامان هستي
پاسخ
مرسي خاله مهربونم
مامان سینا
29 آذر 92 0:17
بازم تو.لدت مبارک خوشگل خانوم
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم
خاله شيدا و روشا
30 آذر 92 8:46
قربون هستي خوشگلم برم من ايشالا تولد 120 سالگي ات عزيزمممممممممممممم
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم قربونت برم خيلي لطف داري
ثنا گلي
30 آذر 92 9:00
دست ماماني درد نكنه همه چي عالي بوده انشاالله تولد هزار سالگيت عزيز دلم بازم تولدت مبارك
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري
مامان آویسا
30 آذر 92 13:25
ای جانم با اون بالهای قشنگش. می بوسمت هوار تا
مامان هستي
پاسخ
مرسي گلم لطف داري
آدرینا
1 دی 92 10:53
ای جون تولدت مبارک
مهتاب
1 دی 92 11:48
هستی کوچولو تولدت مبارک عزیزم ماشالا خیلی با نمکیاااااااااااا موش موشی دست مامان گلتم درد نکنه مه اینقدر زحمت کشیده برای گل دخملی
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري
مامان جون
13 دی 92 20:08
هستی نازم فدای اون نگاهای خوشگل و گیرات برام من. خیلییییییییییی دلم برات تنگ شده ناز گلم
مامان هستي
پاسخ
مرسي مامام جون منم دلم تنگ شده