هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

شعري براي تولد دخترم

1392/9/10 10:16
نویسنده : مامان هستي
453 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم يه ساله كه تو اومدي                                        كه منو به خنده مهمونم كني

كه غمو از دل من بروني                                          و مرهمم باشي و درمونم كني 

                                      

تو بهار عمر مني عزيز من                                           واسه پائيز دلم تو چاره اي

 شب و روزش ديگه فرقي نداره                                    تو تموم لحظه هام ستاره اي

 

وقتي بيرون مي زنم از خونه مون                                تويي كه هميشه دنبال مني

مي رم و دلم كنارت مي مونه                                         دخترم اميد هر سال مني

 

  

 دخترم الهي صد ساله بشي                                          منم و خدا اين يه خواهشم

  كه تو  باشي پيش چشمام تا ابد                                دخترم    عزيزمن   هستي من                

 

  هستي عزيزم  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتولدت مبارکتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بافتنی یکی یدونه
10 آذر 92 10:19
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
مامان ملینا
18 آذر 92 12:55
عزیزم سلام ممنون که به ما سرزدین .هستی خوشگل تولدت با 11 روز تاخیر مبارک باشه.ان شالله در کنار مامان و بابا خوش و خرم باشی.
مامان سینا
20 آذر 92 11:32
ایشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا
مامان ملینا
21 آذر 92 8:36
سلام مامان هستی منم لینکتون کردم
مامان هستی
22 آذر 92 18:07
سلام مامان هستی ماشالا چه دخمل نازی دارین تولدت مبارک خاله.دخملی منم اسمش هستی و چند ماه از تو کوچکولوتره.خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
مامان سینا
22 آذر 92 18:51
تولدت مبااااااااااااااااااارک
خاله شیدا و روشا
23 آذر 92 20:28
تولدت مبارک عزیزم هی منتظر موندم مامان خانوم عکس های تولد رو بذاره که بیام تبریک بگم که دیدم خبری نیست
مامان هستي
پاسخ
بالاخره طلسم عكسا شكست و گذاشتم