هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

جشن دندونيت مبارك

1392/9/6 12:45
نویسنده : مامان هستي
922 بازدید
اشتراک گذاری

اولين مرواريدت 12 مرداد در اومد وقتي كه 8 ماه و 4 روزت بود  من اداره بودم كه مامان جون زنگ زد گفت مژده بده كه دندون هستي در اومد خيلي ذوق كرديم وقتي رفتيم خونه دست گذاشتم رو لثه هات اينقدر ذوق كردم مباركت باشه عزيزم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 

 

 

 

 

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

 

عزيزم جشن دندونيت 3 نفره بود من و با با و هستي

ولي مادر جون هديه هايي برات اورد كه به صورت گيفت به همه داديم

چند تا عكس هم گرفتيم كه خاله همكاري كرد آش هم درست كردم و

سالاد الويه ولي جشن 3 نفره بود

 

 

عكسهاي جشن دندوني

عزيز دلم اين عكست مربوط به قبل از شروع جشن كه هنوز لباسات و نپوشيده بودي داشتم كلاه برات امتحان مي كردم قربونت برم كه اينقدر مودب نشستي 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

عكسهايي از گيفت و سالاد اولويه و تقويم كه درست كرديم

 

اين كلاه دندوني دخترم

هستي خانم با كلاه دندوني نازنينم قربون خنده هات برم كه براي عكس گرفتن منو و خاله هر كاري كرديم ثابت بشيني نشد 


اينجا تو كالسكه نشوندمت  تا بتونيم يه عكس ثابت ازت بگيرم

 

 

اين عروسكو خاله مرجان و خاله سميرا  هديه دندونيت اوردن كه داري كلاه سرش مي ذاري

 

 

 

اينم عكسهايي از گيفت ها و سالاد اولويه

 

متن شعر دندوني

تقويم هستي خانم

اينم هستي خانم با گيفت ها

محتويات داخل گيفت 

و بالاخره سالاد الويه

مباركت باشه فرشته نازم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه الهه
14 آبان 92 19:39
قربونت بشم عمه جونی که دندون در آوردی زندگیییییییییم مبارک باشه
مامان هستي
پاسخ
مرسي عمه جون زود بيا ببينمت
خاله مرجان
5 آذر 92 11:42
هستی جونم مبارکت باشه.قربونت برم دیگه به دسته کباب خورها پیوستی جیگرم.راستی نمیدونی چقدر ذوق کردم که عروسک هاپو رو اینقدر دوست داشتی.
مامان هستي
پاسخ
مرسي خاله مهربونم