هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

پارك رفتن گل دخترم

1392/9/9 12:16
نویسنده : مامان هستي
271 بازدید
اشتراک گذاری

هستي گلي پنج شنبه اون هفته اي هوا خوب بود ابري بود ظهر با عمه رفتيم  پارك نزديك خونه خيلي

ذوق كردي نازگلم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زندگي را يك نفس ارزش غم خوردن نيست

 

 

                     آرزويم اينست

 

 

                         آنقدر سير بخندي كه نداني غم چيست

 

 

 هستي  من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

fateme
7 آذر 92 21:24
آخه از این عکسا میزاری نمیگی خاله دلتنگ میشه. دورت بگردم چه ذوقی کردی
مامانی درسا
8 آذر 92 2:38
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله 120 سالگی تو جشن بگیری
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم از لطفتتون ممنون
بابا جون حبیب
8 آذر 92 22:29
مشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید گویی بساط عیش مداوم به من رسید نور ستاره ای در شب تولدش انگار که فرشته ای از ازل رسید هستی جونم فرشته کوچولو وناز من تولدت مبارک
مامان هستي
پاسخ
مرسي آقاجون عزيزم جاتون خالي
مامان جون لقا
8 آذر 92 22:33
دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . . نازگلم تولد قشنگت مبارک الهی صد ساله شی
مامان هستي
پاسخ
مامان جون عزيزم مرسي دوستت دارم جات خالي بود
عمه عاطفه
8 آذر 92 22:35
امروز هوا دوباره حس قشنگی داره نم نم عشق و مستی از اسمون میباره تولدت مبارک ای گل گلدون من هزار سال زنده باشی بسته به تو جون من هستی نازم تولد یک سالگیت مبارک
مامان هستي
پاسخ
مرسي عمه جونم دوستتون دارم
ثنا گلي
9 آذر 92 7:36
تولدت مبارك عزيزم
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيز مهربونم