هستيهستي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هستي من فرشته آسماني

ماجراهاي هستي در مورد جارو كشيدن

1392/11/20 15:20
نویسنده : مامان هستي
858 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنينم وقتي مي خوام جارو كنم ميايي مي چسبي به جارو هي خاموش مي كني روشن مي كني سيمشو جمع مي كني خلاصه يه جارو كشيدن ساعتها وقت مي بره چون من مجبورم ببرمت گوشه خونه بذارمت  دوباره تو چهار دست و پا خودتو مي رسوني و روز از نو روزي از نو تازه چون صداي جارو بلند هي دعواش مي كني مي گي دو  دو دو با عصبانيت به سمتش اشاره مي كني جيگر من


 

 شکلکهای جالب آروین

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فاطمه
20 بهمن 92 15:48
سلام وبلاگ شاد و زیبایی دارید و عکس هاتون بسیار زیبا و جذابند با اجازه لینک شدید به وبلاگ ما بیاید خوشحال میشیم.
مامان هستي
پاسخ
مرسي كه اومدي عزيزم خوش اومدي حتما ميام و لينك شديد
میلاد
20 بهمن 92 18:15
خیلی باحاله
مامان هستي
پاسخ
مرسي آق ميلاد
دخملي تنها دليل زنده بودنم... (لي لي)
20 بهمن 92 22:21
اي جونم من فداي تو بشم كه از حالا ميخواي به ماماني كمك كنياره خاله ما خيلي با حاليم
مامان آوا
21 بهمن 92 1:01
ای جونم چقد من عاشق این کاوشگریهاشونم خیلی ببوسش عزیزم آوا می نشست رو جارو ومیگفت منو بکش ومنم حسابی تابش میدادم چیکار میشد کرد
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيز مهربونم آوا جونم ببوس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 2:42
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
مامان هستي
پاسخ
منم بهترين ها رو برات آرزو دارم
مینا مامان آرمانی
24 بهمن 92 7:03
آخه شیرینی تو چکار به جارو داری.. میدونم مامان همه فسقلیا اینجورین.خیلی بامزس
مامان هستي
پاسخ
راست مي گي خواهر همه وروجك هاي شيريني زبون همينجورن و ماماناشون صبور ي پيشه مي كنن
مامان لیانا
27 بهمن 92 2:57
عزیزمممم هستی خانوم بلا..مامانی چیکار کنیم با این فسقلیای عاشق جاروبرقی
امیرحسین کوچولو نفس ما
29 بهمن 92 2:06
جوووونم.دختر شیطووون
مامان هستي
پاسخ
مرسي عزيزم
زهره(مامان فاطمه)
29 بهمن 92 14:48
نازیییییییییی هستی خانم